utvecklingssamtal

Hej!

Japp ni ser rubriken, om typ en timme och lite mer så ska jag iväg till skolan med mamma för mitt utvecklingssamtal och jag tror hoppas det kommer gå bra? Fick mina omdömen förut, och det ser jätte bra ut!
Blev stolt över mig själv! Höjt massor :D

Imorgon har vi hemstudiedag, vilket innebär att vi blir lediga men har fått ett antal uppgifter att göra.
Ska bli skönt med sovmorgon + att vi bara kommer ha fredagen kvar då i skolan!

Nu ska jag gå ner äta ngt litet och göra klart uppgifterna så jag är helt ledig imorgon, efter utvecklingssamtalet drar jag iväg direkt till träningen så jag skriver ikväll igen. Pussar!


Btw, danmark resan är bokad! Wihuuuuu. Den 24 juni på midsommar drar jag och vilma iväg en vecka!
Jag kommer hem den 23 juni från växjö blir att packa ut och packa in och dagen efter till Danmark :D


Kommentarer
Postat av: tina

Yeah soft med Danmark meri !!!

2011-04-27 @ 15:29:10
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0