Inlägget skrevs vid 5 tiden, men hann inte publiceras.

Halloj!

Nu är jag hemma och mår helt toppen underbart osv.. Jag skulle ju ha stannat hemma hos mormor och morfar igår kväll pga min hals men vädret va så jäkla skönt och kände verkligen inte för att stanna där hemma och tycka synd om mig själv som jag brukar göra hah.

Så jag åkte in till line i eneby, och där ifrån gick vi till stadium arena och träffa adnan och sen 3 till, kom hem vid halv tio ungefär och då va emilija där också så det blev att vi sov över där :D
Idag åkte jag iväg till line i eneby igen och sen åkte vi in till idrottsparken och kollade match, smedby - ifk och när jag kom hem så satt mamma och pappa ute på baksidan och grillade, mysigt!
Så de blir att äta på uteplatsen idag skönt!


Kommentarer
Postat av: Antonio Duschéño

Min match (L)

2011-04-18 @ 21:45:49

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0