shake it

Tänkte Ska skriva ett till inlägg nudå, har äntligen pluggat klart. Har översatt engelskan och läst på lite, måste dock plugga lite senare ikv också och imorgon så att det fastnar där!
Just nu lyssnar jag på musik och pratar med trevliga människor. Men blir nog sur snart om mamma och pappa inte kommer hem snart med min kex choklad!!!

btw, första gången som jag inte har sovit på en tisdag.. Har tänkt att börja springa nästa vecka också!
Får se om paulinepullan hänger på eller så får jag väll ta mig genom skogen i min ensamhet haha.
Kolla vad jag tråkar ut er med. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: tina

AS SNYGG!

2011-04-05 @ 21:50:03
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: llline kung detterman

HAHAHA muppp, såg dehär idagnu..

jag läser fakitskt din blogg EVERYDAY !

eller typ (A)

men ja vi ska ut oh springa, inte så bra oh springa själv duvet FYLLON oh allt... tänker inte låta dej ta den risken, även fast jag vet att du ALLTID VELAT blivit taagen av fyllo.. men jag joinar dej bitch :*

2011-04-06 @ 16:40:15

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0