hemstudiedag

Hej på er!

Hemstudiedagen idag behövdes verkligen, vaknade 12:40 haha :D Skönt as hell!
Har precis fräshat upp mig, mamma kom nyss hem så ska väll äta snart och sen ska jag ut och springa med mamma! Vädret är jätte skönt, inte för varmt men inte för kallt, blå himmel och skinande sol!

Tänkte svara på lite frågor nu som jag glömt bort..

Är jag helt borta, eller borde jag veta vad 29, 50, 56 betyder?
SVAR:
haha, nejdå. Det är bara jag som räknar ner till min födelsedag, sommarlovet och växjölägret!

Jag gillar din blogg, kan inte du blogga oftare? du gör det typ bara en gång per dag. kram.
SVAR: Vad bra! Jo jag försöker blogga så ofta jag kan, lovar att det kommer bli bättre!

Vart kommer den blåa klänningen ifrån ?
SVAR: Den kommer nog från h&m!

Inna – 10 Minutes
Min favoritlåt just nu!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0