färdig och dags att dra sig mot...

spårvagnen, tar 2an in till pullan och sen åker vi till hc för att kolla runt en snabbis ;) Efter det drar vi hem till jossan och träffar brudsen! Där ska vi äta grillat och sen får vi se vad vi gör, jag vill dra till folketspark och ta en sockervadd och hänga runt där ett tag, men vi får se hur det blir! Vi träffar antagligen nåra, min kamera är med hela kvällen så jag uppdaterar ikväll när jag kommer hem, 1000 pussar så hörs vi då!


Sådär ser jag ut idag, har bara shorts på mig just nu men ikv blir det säkert kallare så jag ska köpa mig nya strumpbyxor!


Kommentarer
Postat av: clara deltén.

Din kompis Vilma spelade i samma lag som mina päron idag på föräldramatchen i sporthallen... haha, hon var iallafall jättebra och visade alla gamlingar hur man spelar, haha! :)

2011-05-01 @ 18:59:30
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0