awesome


Tema sagor, just nu håller jag på med mitt svenska arbete hemma. Riktigt kul faktiskt!
Ska snart på åka iväg på träning, men måste få i mig något innan jag åker iväg :p
Vädret är hur underbart som helst! Förutom att smarta jag tog på mig halsduk och mössa imorse..
Hoppas det är lika fint imorgon också, för man blir på toppen humör!

Jag har ju funderat på att färga mitt hår röd/brunt, sen i höstas typ? Då när jag klippte min lugg tänkte jag färga det men vågade aldrig. Ska nog köpa en röd/brun färg och tona det istället! Antingen nu eller när min lugg är tillräckligt lång så att jag kan ha mittenbena :D

Men nu måste jag kila, peace!


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0