allt skulle vara så enkelt

Hej!

Bara jag som är trött idag? Helt slut, vaknade för ca en timma sen.. Gick hem från skolan sista timmen, fick så fruktansvärt ont i min mage! :o Kändes som att ngn stack med nål/knivar rakt genom magen kunde knappt gå.
Kan inte äta så bra heller :(

Idag fick ja reda på att drömnatten är på lördag samtidigt som valborg också! Crap, vad ska jag välja? För vi har samlats några nu inför valborg och så är drömnatten samma dag. Ett riktigt stort K på livet just nu.

Ge mig sommarlov!
29, 50, 56.


Kommentarer
Postat av: tilda johansson,

NEEEEJ MERI DU SKA GÅ PÅ VAILBORG DIN MUPP!

och vadfan är drömnatten ? :o



meriiiii. var med på valborg, det var ju jag som skulle skratta åt dina bästa skämt ju! <3<3

2011-04-26 @ 18:38:28
URL: http://tildamaria.devote.se
Postat av: clara deltén.

Är jag helt borta, eller borde jag veta vad 29, 50, 56 betyder? :)

2011-04-26 @ 19:07:05
URL: http://claraofsweden.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0