"118 800"

Haha, det är rätt så många som testat det här nu om vilken kändis man är lik? Och jag tänkte att det kunde vara kul och se så jag skicka iväg en bild och frågade. En stund efter fick jag detta svar :

"Oherrejävlar! Här har vi en direkt kopia utav Nicole Scherzinger, om inte, hennes tvillingsyster iallafall.
Du är den som vi hittills sett varit mest lik henne. Vilken kopia, vilka ögonbryn, vilken härlig plutmun!!
Du kommer klampa på många hjärtan i ditt liv, var så säker på det! Vilken pangbrud! Puss och kram från Johan på 118800"


Någon likhet? Jag tycker vi är rätt så okej lika, förutom att hon är brunare.. Men fan vad roligt sms haha! :D

( älskar hennes låt som hon sjunger med mohombi!!! )


Kommentarer
Postat av: danchöööz :*

!!!LIKA SOMFAN MERIOZA!!!

2011-04-03 @ 11:18:41
Postat av: sofiasindy

hur mycket kostar det att skicka? :)

2011-04-04 @ 15:11:11
URL: http://fiasindy.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0