1 april = dagens meri + en lång text LÄS


s h o r t s - h & m , t u n i k a / t r ö j a - m o n k i , s t r u m p b y x o r - h & m , k ä n g o r - d i n s k o.

Hej! Fredag äntligen, skönt som faeeen tycker jag :D Första april också som ni vet och jag ska faktiskt inte skämta/lura er och det här som jag berättar nu är faktiskt INGEN myt!

Men våra lärare berättade för oss att igår fick dom ett mail om att vi vunnit en resa till Danmark i odense!
Och alla fattade ju att det var ett skämt, men icke sa nicke. Dom lovade verkligen och sa att det var sanning, dom ska maila våra föräldrar och se först hur många/vilka som vill/får följa med. Det är en vecka och allt är gratis!
DOCK, så är vi i hela sjuan 49 st och det är bara 25 st som får följa med.. Alltså kommer det bli dragning om vilka som får åka med. Självklart så blir det annat kul i skolan för dom som inte följer med men liksom HALLÅ?

Läger i danmark med klassen i EN vecka! KILL me, fyfan så underbart! Det är 25 st från olika skolor i hela norden som ska med! Fatta vad kul, självklart blir man besviken om man inte kommer med men man ska ju tänka positivt :D Jag agnes och valerie fick rena dampet så glada som vi blev så fort dom sa det så slog det KILLAR i våra tankar haha! Vi tre i en vecka i danmark............. jisses.....

- Ja det va de jag ville berätta för er! Uppdaterar direkt efter detta inlägg!

Kommentarer
Postat av: agnes

håller med dig, fyfan va underbart! men jasvär jag kommer inte ens komma med. haha jag vill åka nu! <3

2011-04-01 @ 21:45:21
URL: http://agnesjacobsson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0