meritasevska.blogg.se

NY BLOGG, HEJ IGEN SAKNAT MIG?

Nu äntligen ska jag börja blogga, först ska jag tacka www.almajacobsson.blogg.se som fixade min fina design, och sen danche som gjorde min header. Tack så mycket jag är jättenöjd!
 
ÄNTLIGEN ska jag börja blogga igen, gud vad länge sen det var!
Jag la ju ner min förra blogg eftersom att min system kamera gick sönder och jag kunde inte överföra bilder med min mobil.

Men nu har jag fått en ny i julklapp så snart kommer jag igång.
Allt är inte riktigt klart ännu, jag ska fixa kategorier imorgon och så kommer en faktaruta på mig upp imorgon.
Nu ska jag gå och lägga mig, tyck gärna till om hur bloggen blev och om något ska förbättras!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: daniel den bästa!

aa jag har saknat dig :) bra att du ska blogga igen jag följde faktist din gamla blogg :D <3

2010-12-31 @ 00:33:47
Postat av: vilmaaaa

äntligen !

bejbi den blev jätte braaa ! :D



älskar dig , tagga imorrn ! :D <3

2010-12-31 @ 00:36:32
Postat av: danchöööz :*

yess äntligen srce!

btw jag lyckades med headern bra vavava?! ;)



SKA BÖRJA STALKA DIN BLOGG NU, DENE SKITFIN!

2010-12-31 @ 00:39:57
Postat av: camelia karova

trevligt att du bloggar igen, nu hoppas vi på uppdateringar varje dag :D<3

2010-12-31 @ 11:17:38
URL: http://karova.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0