~ 31 Januari ~

Godmorgon på er!

fan vad glad jag är, vaknade vid elva ungefär av att solen lyste rakt i ansiktet på mig, inte sett solen på ett tag! Härligt att det itne snöar på den absolut SISTA dagen på år 2010 !

Jag har funderat på hur jag ska lägga upp hela bloggen? Om jag ska börja som vanligt bara börja skriva om mina dagar direkt som förut eller typ berätta vem ja är innan ja börjar skriva?..Äsch jag tror nog jag kör på direkt!

Men nästa vecka kommer det upp ngn "30 dagars" grej som typ gör att ni lär känna mig bättre!
Aja nog om det, jag tänkte slänga upp gårdagensoutfit från när jag träffa Denise igår.
Tights - Monki | Stickadtröja - Cubus      ( ignonera bakrunden på outfiten... toarullen alltså..haha)
Jag uppdaterar sen igen innan jag ger mig iväg till Vilma&Doris för att fira nyår med dom där borta! Nice.
Ha det bra, så hörs vi sen. Puss


Kommentarer
Postat av: danchöööz :*

snyggt! :)

2010-12-31 @ 13:56:11

KOMMENTERA HÄR!

ditt snygga namn:
ska jag komma ihåg dig?

din e-post adress, publiceras ej!:

URL/din snygga hemsida/blogg:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0